Tenk å vente lenge på et produkt du gleder deg til, for å finne ut at maskinen må sendes tilbake med en gang.
Tenk å vente lenge på et produkt du gleder deg til, for å finne ut at maskinen må sendes tilbake med en gang.

Annonse


Kjøpte nye MacBook Pro til over 21 tusen kroner som krasjet konstant – vet ikke når han får ny

Gizmodos Alex Cranz har ikke vært heldig med kjøpet av MacBook 13″ med Touch Bar.

Fikk lekt seg noen timer
For selv om tastaturet og byggkvaliteten er god, for ikke å snakke om hvor fint det er å ha Touch ID for å logge inn på nettsider, som han påpeker, krasjet den nesten hele tiden, og et dusin ganger bare den første timen.

Cranz prøvde å tilbakestille PRAM og installere MacOS igjen – ingenting hjalp.

Det verste er ventetiden
Men så fikk en tredje serviceperson kontakt med journalisten, og fant trolig ganske fort ut at dette er et problem de har sett før, og at de ikke kan rette det. Så Cranz får en ny MacBook Pro.

Annonse


Det er utvilsomt kjipt at maskinen var ødelagt når han fikk den, den er jo langt fra billig.

Argh!
Enda mer irriterende er det at han må sende den gamle maskinen til Apple og vente til at FedEx har fortalt Apple at de har sendt den. Deretter vil Apple fikse en ny maskin, men ingen dato for når den nye kommer vites.

«Kanskje kommer den i desember, kanskje tidligere», bemerker en bitter teknologi-journalist. Og hvem hadde vel ikke vært det?

 

Kilde:
Gizmodo

Annonse