Det er som å se en film.
Det er som å se en film.

Annonse


Det er som å se en film

Tameem Antoniades, Ninja Theorys kreative leder presenterte denne traileren under Epic Games sin “State of Unreal” presentasjon  på GDC 2016 igår.

Annerledes tankegang
Midt i fremvisningen på GDC kom det opp et bilde-i-bilde som viste at hovedpersonens ansiktsanimasjoner faktisk ikke var det, men at det var ansiktsuttrykkene til skuespilleren Melina Juergens som ble fanget i sanntid og strømmet inn i Unreal Egine 4.

Stort samarbeid
Dette fremskrittet er gjort mulig av et samarbeid av mange forskjellige selskaper med veldig spissede kompetansefelt. Ninja Theory som har utviklet spillet vi ser i traileren har samarbeidet med Epic Games, Cubic Motion, 3Lateral, Xsens, IKinema, og Technoprops for å få dette til.

Mer virkelig, mer naturtro
En av tingene de har oppnåd med en ny ansikts-rigg fra 3Lateral er et mye høyere antall følelser man kan gjengi i spillet. Se videoen underst i saken for mer detaljer på hvordan de har oppnådd dette.

Annonse


Kommer i år
«Hellblade: Senua’s Sacrifice» er under utvikling til Playstation 4 og  PC og er satt til å slippes senere i år.

Se det ferdige produktet:

Se hvordan de laget det:

Kilde:
Polygon

Annonse


Annonse


Annonse


Annonse