Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Utviklerne av Vendetta - Curse of Raven's Cry får mye tyn for et tynt forsvar av egen utviklingsforståelse. (Ill.: Reality Pump)

Dette skulle spillutviklerne aldri ha sagt

Spill: – Mer enn 30 bilder i sekundet er ikke noe vits.

Vi er veldig glade for at spillutviklerne endelig har hørt på spillerne og utvikler fler og flere spill til å kjøre i 60 bilder i sekundet.

Tull
Spillflyten blir så utrolig mye bedre når den låses til 60 bilder eller mer, spesielt på konsollspill som Halo 5 som må spilles med gamepad – men alle er ikke enige i dette.

Utviklerne av tredjepersons-RPG-spillet Vendetta – Curse of Raven’s Cry hevder at «alt over 30 bilder i sekundet ikke har noen innvirkning på spill-opplevelsen», noe som selvsagt er det reneste sludder.

– Ingen gir oss gratis-kort
Ikke overraskende får nå utviklerne mye tyn på Steam-forumet, for de legger seg ikke akkurat flate etter ytelsesproblemene.

Utvikleren skriver at de undersøker problemet, men klager også over at de må handle maskinvaren sin selv.

Følgende er et tilsvar til en kunde med 2 x 980-kort (spillet støtter nemlig ikke SLI enda):

«Vi skjønner at folk som bruker over 5000 kroner på et skjermkort forventer at det er kjappere enn to år gamle kort som 780 GTX, men på den annen side: om du putter to eller fire motorer i en bil, blir den ikke kjappere enn med en kraftig motor. Bilen blir tyngre og større, bruker mer bensin og blir veldig dyr.

Vi har ikke fått et gratis skjermkort på fem år, og aldri penger til å kjøpe skjermkort på rabatt

 

Kilde:
Sweclockers

Stikkord: Spill