I dag lanseres iPhone 6s og iPhone 6s Plus og som forventet er det lange køer utenfor enkelte Apple-butikker.
Delte ut pledd
Utenfor den ene butikken i London møtte konkurrenten Samsung opp mannsterke for et lite PR-stunt. Ifølge The Enquirer bar Samsung-troppen med bannere festet på ryggsekker, samtidig som de delte ut pledd, puter og vannflasker, som var preget med Samsungs emneknagg #NextIsNew, til personer i køen.
9to5Mac skriver at PR-gjengen prøvde å få Apple-kundene til å bli avbildet med Samsungs slagord.
Samsung tries to sell its phones to … people in an Apple Store queue for an iPhone 6s http://t.co/eNFzPrskt4 pic.twitter.com/oYRYiel4Ol
— 9to5Mac.com (@9to5mac) September 25, 2015
Annonse
– Bytt til Samsung
I slutten av august lanserte Samsung en kampanje der de lar iPhone-brukere teste en Samsung-telefon i 30 dager. Via nettsiden Samsungpromotions.com kan brukere registrere seg for å få tilsendt blant annet Galaxy S6 Edge, S6 Edge+ eller Note 5.
Er brukeren såpass fornøyd med Samsung-modellen etter testperioden, kan de kjøpe telefonen og Samsung lover at de har mer snacks på lager for dem som «make the switch», som de kaller det.
Les også: Slik mobber Samsung Apple etter gårsdagens lansering.
Kilder:
9to5Mac, The Enquirer
Annonse