Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Hadde konkurrentene klart å finne ut hva som gjør Apples produkter så ettertraktede uansett prisen på dem, hadde Cupertino-selskapet vært ille ute, men ingen er i nærheten... enda. (Ill.: Apple)

Så Apple Watch én gang, nå er han frelst

Hvordan klarer Apple-produkter å påvirke slik?

Venture Beats Mark Sullivan vet at han vil ha en Apple Watch, men han er ikke helt sikker på hvorfor.

Les også: Slik tar Apple Watch seg ut på håndleddet.

– Oppdaget på banen
En helt ny produktgruppe fra Apple er ikke hverdagskost. 
Elskere og hatere av selskapet venter alle spent på om klokka blir en flopp, eller nok en massiv suksess for selskapet – det later ikke til å være noen middelvei uansett hva Apple driver med, bare sterke følelser.

«Jeg så et varsel på skjermen, og et øyeblikk et kart. Det så ut som mannen hadde brukt klokka en god stund, og var godt vant til å bruke den.

Produktet legges visstnok ut for salg i april, men Apple har gitt smartklokkene til flere medarbeidere for å få tilbakemeldinger og rette feil,» observerer Sullivan som allerede har fått kort-kløe.

Les også: Apple Watch lanseres i USA i april.

– Apple har det fortsatt i seg
«Det er en ting som forstyrrer meg litt; Som andre blockbustere fra Apple får du lyst på en når du ser den.»

Ifølge Sullivan har altså forsatt Apple x-faktoren. Det lover godt for Tim Cooks fremtidige styre.

 

Kilde:
VentureBeat

Stikkord: Apple, apple watch