Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Dice lover nå at «rubberbanding»-problemet skal være løst etter å ha testet spillet med nye servere. (Ill.: Dice)

Viktig melding til Battlefield 4-spillere

– Nå har vi endelig løst problemet.

Problemet med «rubberbanding» skal endelig være løst.

– Problemet er nå løst
Dette ved å sette opp nye, superkjappe servere. Dette har akkurat
Dice offentligjort på sin Battlefield 4-blogg.

Ifølge den svenske utvikleren oppstod problemet på 64-spiller-servere etter lanseringen av tilleggspakken «Naval Strike».

Les anmeldelsen av Battlefield 4 til PC.

Trøblete start
Utviklerne har vært i kraftig skyts etter lanseringen av storspillet. Spesielt på PC opplevde spillere problemer med krasj og ikke-optimaliserte «hitboxes». Så store var problemene, at DLC-ene ble utsatt.

Forhåpentligvis retter server-oppgraderingene problemene som har forringet spillopplevelsen.

Slik arter rubberbanding seg for spilleren:

 

Kilde:
The Battlefield Blog

 

Stikkord: battlefield