Denne mannen fikk beskjed om å betale for en fjerde reparasjon av en HP-laptop. Det fikk mannen til å koke over.

Annonse


Her knuser han laptopen

«World Consumers Day» går av stabelen hvert år 14. mars. En dag de fleste lar rulle forbi uten en gang å vite om den.

Fire reperasjoner

Denne mannen tok dog ikke lett på dagen og brukte den til å vise sin undertrykte vrede mot HP. Maskinen, en HP DV20002154 ble kjøpt i februar 2007 og fikk allerede tre måneder etter kjøpsdato hovedkortproblemer.

HP erstattet hovedkortet tre ganger under garantitiden. Slikt kan få de fleste av oss til å se rødt, men når mannen ble nødt til å levere den til service for samme problem gang nummer fire var det slutt på tålmodigheten.

Rev den i stykker

Ikke bare fordi den tre ganger tidligere hadde vært på service, men fordi garantitiden var utløpt. I Norge har man krav på en ny PC, men i Kina måtte han punge ut med rundt 2300 kroner.

Annonse


Dette fikk HP-kunden til virkelig å koke over. Han tok maskinen under armen, entret butikken og rev den i stykker uten å ytre ett eneste ord.

Klippet under er åtte måneder gammelt, men det er i det siste saken fått medieoppmerksomhet i landet. Delvis grunnet «World Consumers Day», men også fordi 170 personer har saksøkt HP for dårlig produktkvalitet og service.

Kilde:
Gizchina

Annonse