Hopp til navigasjon Hopp til innhold
steve-jobs

– Dette er tiårets reklamekampanje

Apple og Jobs stakk av med de gjeveste prisene.

Get a Mac-reklamene til Apple er kåret til tiårets beste.

Hip Mac gir reklame-pris

Elsket av Mac-folket, hatet av PC-folket. Slik kan vel Apples Get a Mac-reklamer oppsummeres enkelt.

Først og fremst fordi mannen som representerer PC er svært kjedelig, konservativ og ofte har trøbbel. AdweekMedia er ikke snauere enn at de også har kåret Apple-sjef Steve Jobs til tiårets beste markedsfører.

– iPod er tiårets produkt

Apple stakk av med følgende priser: tiårets varemerke (Apple), tiårets produkt (iPod) og tiårets reklamekampanje (Get a Mac).

AdweekMedia skriver i sin begrunnelse at Jobs er en uredd visjinær som ikke bare har reddet Apple, men også forandret kjernen til musikk og mobilindustrien.

Kilde:
Bestofthe2000s

Stikkord: Apple, ipod, steve jobs