Steve_Jobs

Annonse


Dette mener Jobs om Seinfeld-reklamen

CNBC intervjuet Jobs rett før lanseringen av nye iPods denne uken.

Erkjenner design-feil

I intervjuet erkjenner Apple-sjefen at forrige generasjon iPod Nano ikke var like populær som sine to forgjengere. Dette er nok grunnen til at Apple nå har gått tilbake til første generasjons avlangt design

– Med lanseringen av nye iPods og iTunes 8 med Genius-spillelister hadde vi mye å snakke om i dag. Og invitasjonen vi sendte ut heter altså «Let’s Rock!», så vi prøvde… du vet, forklarer sjefen.

Uhm?

Jobs ville ikke svare direkte på om han var overrasket over Macens fremgang på markedet, men at de nå har så stor interesse rundt produktene at kundene nå ser det som et realt alternativ til Windows.

Annonse


– En annen interessant sak som har skjedd er at folk pleide å kjøpe maskiner til hjemmet utifra hva de hadde på jobben. Nå har mange skaffet seg en Mac hjemme og lurer på «hvorfor kan jeg ikke ha en så brukervennlig maskin på jobben også», sier Jobs.

Men hva mener Steve Jobs egentlig om Microsofts nye reklamefilm med Seinfeld og Bill Gates? – Uhhmmm…., var alt som kom fra sjefen.

Kilde:
IDG.se

Annonse