Hopp til navigasjon Hopp til innhold
ANALOGT: Get tar seg betalt for digital-TV, men kjører analogt siste biten til TVen. (Ill.: Get)

UPC blir Get

Norges største kabel-TV-selskap, UPC, vil fra i dag av hete Get. Nå tilbyr selskapet digital-TV til én million nordmenn.

Når UPC nå går over til Get er det med ny logo og ny grafisk profil utviklet av Scandinavian Design Group. På selskapets hjemmesider kan du lese mer om forandringene.

Tilbud til borettslag

Samtidig med at de skifter navn, går Get ut og annonserer at de tilbyr muligheten for digital-TV til kabel-TV-kunder i Oslo, Østfold, Drammen, Kongsberg, Hønefoss, Eiker, Asker, Haugesund, Bergen og Kristiansand.

Allerede i uke 45 vil Get skru på de digitale sendingene i Oslo. Abonnenter som har en avtale gjennom sin boligsammenslutning, får nå et kampanjetilbud der de får familiepakken i tillegg til startpakken for 2766 kr i året. Da får man 53 kanaler i digital kvalitet. For husstander som ikke er tilknyttet noen boligsammenslutning, vil den samme pakken koste 4086 kr.

Rask overgang

Allerede i uke 45 vil Get skru på de digitale sendingene i Oslo. Deretter vil resten av de store byene følge etter tur.

Get har i dag et nett som dekker over 491 000 husstander. Dermed har Get i dag Norges største nett til privatkunder nest etter Telenor.

Stikkord: lydogbilde