NextGenTel kundeservice

Annonse


NextGentel skal skjerpe seg

NextGenTel kundeserviceNextGenTel har opplevd klagestorm fra sine 61.500 kunder, og har ikke klart å ta unna telefonkøene, skriver ComputerWorld.

De siste to månedene har selskapet fått 5.500 nytegninger. Svartiden har vært opp i 36 minutter på kundetelefonen – som er 33 minutter mer enn det kundene anser som akseptabelt.

Lover å bli bedre

– I høst har vi hatt et større problem enn det kundene synes har vært komfortabelt. Det økende kundetilfanget er en medvirkende årsak. Mange opplever at det tar lang tid å komme gjennom på telefonen, sier Lars Inge Alvær, direktør for salg og kunderelasjoner i Nextgentel til Computerworld.

Selskapet sendte i går ut en pressemelding hvor de lover å skjerpe seg, og fikk samtidig en runde i ilden i det kritiske forbrukerprogrammet TV2 Hjelper Deg for sin sviktende kundebehandling.

Annonse


Annonse


Annonse


Annonse