Målet er å utfordre de store teleselskapene på det folk flest bruker mest av SMS-meldinger, hevder You i en pressemelding.
– Arroganse
De store mobiloperatørenes arroganse overfor markedet er helt utrolig. Det finnes nesten ikke tilbud som er tilpasset folks behov, og det virker som om målet er å «melke» mest mulig ut av markedet. Slik det er i dag får de store bedriftene supertilbud på vanlige folks regning, sier markedssjef Thomas Sandaker i You.
– Susidierer næringslivet
Hver dag sendes det ca 8 millioner SMS-meldinger i Norge. En stor overvekt av SMS-meldingene sendes av private mens mobilselskapene konkurrerer om tellerskritt til næringslivet. Dermed blir næringslivet subsidiert av vanlige folk, mener You-sjefen.
Ikke billgst
You feirer i disse dager fem år som selskap.
Annonse
– I stedet for å trykke store annonsekampanjer der vi gratulerer oss selv med dagen, synes vi det var hyggelig å helle kunne dele med våre kunder, sier Sandaker.
Yous tekstmeldinger er for øvrig ett øre dyrere enn konkurrenten Chess, som tilbyr SMS til 28 øre meldingen.
Annonse