Annonse


Mobil i musikksjappa

Sense Communications har inngått et strategisk samarbeid med musikkjeden Hysj Hysj om distribusjon og markedsføring.

I første omgang vil Sense Communications få en attraktiv tilvekst til sitt etablerte distribusjonsnettverk i Norden.

Når målgruppa bedre

– Samarbeidet er et viktig skritt mot fremtidens mobilløsninger og verdiøkende tjenester. Med tredje generasjons mobilt Internett vil telekommunikasjon bli en viktig kanal for underholdning. Gjennom samarbeidet med Hysj Hysj når vi vår primærmålgruppe og vi vil være bedre posisjonert til å møte den utviklingen, sier Nadir Nalbant i Sense Communications i en melding.

Hysj Hysj er blant Norges største musikkjeder med sine 50 butikker.

Annonse




Nye tjenester

Om kort tid vil det være mange nye mobiltjenester for forbrukerne.

– Vi vil fokusere på leveranse av nyttige og underholdende tjenester til våre kunder, sier Sense-sjefen.

Annonse


Annonse


Annonse


Annonse