Enitel jakter først og fremst på bedriftsmarkedet, men vil også forsøke å få de kundene de allerede har i dag på fasttelefoni, til å skifte mobiloperatør.
– Når kundene nå kan ha hele sitt kundeforhold hos oss, så legger vi stor vekt på å tilpasse våre tjenester til den enkelte kunde, familie eller bedrifts ønsker og behov.
Det skal lønne seg å samle teletjenestene hos oss; det vil bli både enklere og rimeligere, sier adm. direktør Øyvind Hauge i Enitel.
Enitel lanserte sin tjeneste onsdag den 25. oktober. I konseptet inngår det å gjøre det enklest mulig for mobilbrukerne. Enitel har samme pris for samtaler til alle mobiltelefoner i Norge, uansett operatør.
Operatøren har også satt opp en egennettbutikk med produkter fra Nokia, Ericsson og Siemens.
Annonse
Mobilkundene får tilgang til meldingstjenesten FlexiSvar. Med den kan kundene samle alle beskjeder; telefonsvarer fra mobil og fasttelefon, samt e-post og SMS på ett sted.
Fra januar kan Enitels kunder også få alle sine teleutgifter på en faktura – både fasttelefon, mobil og Internett-trafikk.
Annonse