Hopp til navigasjon Hopp til innhold

To S’er møtes på nett

Internettselskapene Spray og StepStone offentliggjør i dag at selskapene har signert en større samarbeidsavtale. Avtalen betyr at de to selskapene skal samarbeide både på innhold og kommersielle tjenester.

Spray og StepStone har signert en større samarbeidsavtale. Avtalen innebærer at StepStone blir innholdsleverandør til Sprays jobbseksjon. Brukere av Sprays tjenester vil videre få tilgang til StepStones søkemotor, direkte fra Sprays egne sider.

Info-stressete

Jobb kanalen på Spray ble lansert 15. august 2000. I følge en pressmelding er en av Sprays målgrupper såkalte «information stressed» – unge urbane mennesker mellom 25 – 40.

Jobbkanalen skal gi tips og veiledning om karriere og utdanning, litt artikkelstoff, guider til ressurser på nettet og mulighet for søk hos partnere. Jobbkanalen skal være en dynamisk kanal med hyppige oppdateringer.