Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Femme vil flørte på nett

Kvinnemagasinet «Femme.no» kommer snart med tjenesten «Femme flørt», for å trekke menn – og dermed flere surfere – til tjenesten.

Femme har valgt WebAd som annonsepartner.
Daglig leder i Femme, Wenche Steen, sier hun har etterlyst annonseløsninger som er litt utradisjonelle og ønsker å kunne tilby annonsørene mer enn vanlige bannerannonser.

– Fra før har vi to av Norges største nettsteder rettet mot kvinner i vår portefølje; BarniMagen og Jentenett. Når Femme.no nå kommer i tillegg, så vil potensielle annonsører kunne treffe svært godt i denne målgruppen. sier salgsdirektør Trine Lise Almquist i WebAd.

Kvinnemagasinet Femme.no ble lansert den 6.juni og er det første og eneste rene kvinnemagasinet på Internett. Sjefredaktør for magasinet er Anne Kat Hærland. Magasinet har en rekke kjente bidragsytere som Geir Skau (Glen Rodney Skog) , Freddy Kjensmo, forfatter Ari Behn og den kjente sexologen Ken Purvis.

Femme lanserer snart tjenesten Femme Flørt, en datingtjeneste som utvilsomt vil trekke også en del menn til siten.

WebAd har nå valgt å bytte ut annonsestyringsverktøyet NetGravity. Etter nøye gjennomgang og vurdering av flere ulike systemer falt valget til slutt på OpenAdStream fra Real Media – levert av InfoStream