Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Fornyer telefonmøte

Telenor oppgraderer telefonmøtetjenesten, som skifter navn fra Telefonmøte 119 til MeetAt 119. Den nye tjenesten kan sette opp telefonmøter for over 400 mennesker, og web blir viktigere.

MeetAt 119 gir mulighet for web-møter, der kunden gis full kontroll over møtet. Møteleder kan sitte ved PCen og sette deltagere i lytteposisjon, koble ut/inn deltakere og styre opptak via nettet.

Kunden registrerer seg, får et telefonnummer og et passord, og kan sette opp et telefonmøte når det passer, uten å forhåndsbestille.

Avtale møter
MeetAt 119 gir også kunden mulighet til å sette opp datamøter. Møtedeltakerne kan via sin egen PC dele dokumenter eller se den samme presentasjonen.

Telenor mener tjenesten egner seg godt til alle typer presentasjoner med deltakere spredt på flere geografiske steder. Deltakerne trenger kun en PC med nettleser.

60.000 telefonmøter
MeetAt 119 setter opp over 60.000 telefonmøter i året. Gjennomsnittlig er det i overkant av fem deltakere pr. møte. MeetAt 119 tilbyr også tilleggstjenester som stemmegivning, spørsmål/svar-runder og gruppe arbeid/møte.

Telenor opplyser at det fortsatt er mulig å sette opp manuelle møter, og fremdeles kan telefon- og datamøter bestilles gratis på telefon 119 eller via Internett: www.meetat.no.

Stikkord: Mobil