Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Sense skal ta proffene

Internett og mobilselskapet Sense Communications lanserer i disse dager et mobilabonnement for storbrukere av mobile tjenester.

Foto: Jørgen berner Ross
Med dette forsøker Sense også å rette fokus mot bedriftsmarkedet. Siden selskapet startet å tilby mobilabonnement i januar i år har kontantkortkundene stått mest i sentrum.

Storbrukere og bedriftskunder
Sense Mobile Soho skal, ifølge en pressemelding, være løsning for storbrukere og bedriftskunder. Sense Mobile Soho vil i tillegg til å ha lave priser på forbruk inneholde en rekke tjenester inkludert.

Soho er tilrettelagt brukere med et hyppig ringemønster og behov for utvidet bruk av mobiltjenester.

Samme takst hele døgnet
Sense hevder de her tilbyr et abonnement fullt av tilleggstjenester. Med Soho-abonnementet betaler du den samme lave taksten uansett når på døgnet du ringer.

Ringer man til abonnenter hos Sense, Telenor Mobil eller til ordinær fasttelefon så betaler man 80 øre per minutt, står det i pressemeldingen.

Noe for enhver?
– Dette gjør at Sense nå har konkurransedyktige abonnement overfor de bedriftskunder og storbrukere som anvender mobile tjenester mye, hevder adm. direktør Nadir Nalbant i Sense Communication.

– Abonnementet Soho er første signal om at vi nå retter større fokus på bedriftsmarkedet. Med våre tre mobilabonnement, Intro, Go og Soho har vi nå gode vilkår for de fleste typer brukere, mener adm. direktør Nadir Nalbant.

Stikkord: Mobil