kontantkort

Annonse


Billigere å ringe kontant

kontantkort

Alt fra kjøp, registrering, kontooversikt og kundeservice skjer på Internett. Ved å hjelpe seg selv inngår kunden i et fordelsprogram, heter det i en pressemelding fra Telenor Mobil.

Enkelt og automatisert
Zalto (www.zalto.com) er et automatisert kontantabonnement. Målgruppen er, ifølge pressemeldingen, familier og ungdom med enkel bruk av mobiltelefonen; – kun tale, tekst og telefonsvarer.

Kundene ivaretar selv registrering og skaffer seg all brukerveiledning og svar på spørsmål via internettsiden.

Annonse


Billigere priser
– Et slikt automatisert tilbud er kostnadsbesparende for selskapet og gir lavere priser for brukerne. Så vidt vi kjenner til, er dette den eneste løsningen i verden hvor Internett utgjør en integrert del av et mobilabonnement, sier adm. direktør i Telenor Mobil, Stig M. Herbern, i pressemeldingen.

Zalto-abonnement kan kjøpes på Internett fra 15. november. I tillegg fås abonnementet, med eller uten ny mobiltelefon, hos Smart-club tre steder i landet; i Oslo, Trondheim og ved Moss.

Individuelt fordelsprogram
Fra 15. november kan nye Zalto.com-abonnenter registrer seg selv via Internett.

Når registreringen er foretatt oppnår kunden, ifølge Telenor Mobil, en rekke fordeler.

Det viktigste er lave priser på samtaler og tekstmeldinger, og et eget bonusprogram. Kunden kan opparbeide seg bonuspoeng på grunnlag av forbrukt ringetid, ved verving av ny abonnenter og på bursdagen.

Bonuspoengene må veksles inn i fri ringetid.

Billigere å ringe
Zalto.com dekker de grunnleggende behovene for mobilbrukeren med tale og tekstmeldinger. Det koster to kroner i minuttet å ringe til andre mobilabonnenter hos Telenor Mobil.

Tekstmeldinger (SMS) koster 1,20 kroner per melding. Som Zalto.com-kunde logger man seg på nettet for å få informasjon om sitt eget abonnement og for å sjekke saldo på sin egen ringekonto.

Kontantkundene står for den største veksten i mobilmarkedet for tiden. Telenor Mobil har det siste året fått over 300.000 ny kontantkunder og denne kundegruppen utgjør nå over 36 prosent av kundemassen.

Annonse