deskill.

Annonse


Uventet nettsuksess for Telepluss

deskill.

E-handel er i ferd med å bli dagligdags for mange mobilbrukere. Selv om ikke selve betalingen gjøres via Internett, kan du enkelt bestille.

Tusenvis
Vi har et dedikert nummer på hver annonse i de forskjellig avisene slik at vi kan måle responsen til hvem det er som ringer og bestiller. Allikevel har nettet vært utrolig effektivt, sier markedsdirektør Lars Martinsen i TelePluss til ITavisen.

– Til tross for at vi ennå ikke har kommet med en eneste web-annonse, er det kun VG som kan vise til bedre respons med om lag 200 daglige ordre av over 1000 totalt, sier han.

Annonse


Web-rot
Delvis takket være alt arbeidet med å stoppe NetComs trenering av tjenesten, har ikke alle markedsaktiviteter gått helt på skinner for Telepluss. I tillegg til at avisannonsene var svært amatørmessige, bar heller ikke nettsatsingen særlig preg av profesjonalitet.

Selskapets hjemmeside, www.telepluss.no, viste i en lang periode kun ”under construction”, til tross for at selskapet hadde en fungerende bestillingstjeneste på www.telekort.com.

– Etter at vi la inn en viderekobling til telekort siden, tok ordrene seg kraftig opp, sier han til ITavisen.

Annonse