Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Kappløp om WAP

Ericssons nye motto er ”LetsWAP”. Og konsernet sjokkutdanner sine konsulenter for å kunne hjelpe næringslivet til å ta teknologien i bruk.

Ericsson R380

Konsernet Ericsson gir disse dager 400 av sine konsulenter spesialutdannelse innen WAP-teknologi. Konsulentene skal hjelpe næringslivet til å øke konkurranseevnen.

Må tilpasse seg
– WAP er en teknologi som raskt har fått markedets oppmerksomhet. Mange selskap ser nå at omgivelsene de arbeider i endres. De er ikke helt sikre på hvordan og hvorfor, men de er svært klare over at det der nødvendig å forandre og tilpasse seg, sier visepresident Kennet Rådne i Ericsson Business Consulting.

Ericsson svarer med å kjøre en kampanje i sju land, og å legge opp egne hjemmesider for at næringslivet skal se nye muligheter. Kampanjen går spesielt mot næringene bank- og finans, reise- og transport, og media og underholdning.

Sjekk arbeidet til Ericsson her: www.ericsson.com/letsWAP

Stikkord: Mobil