Hermansen (litt sur)

Annonse


Hermansen i sitatkrig

Hermansen (litt sur)

Dagens Nyheter har tydeligvis hatt krøll med summetonen. Avisen intervjuet nylig den påtroppende konsernsjefen i Telianor, og i den vanlige søndagsutgaven stod det at han leste svenske aviser, men i nettutgaven stod det at han ikke leste svenske aviser.

Dette ble rettet mandag morgen, men da hadde enkelte norske nyhetsmedia allerede brakt videre påstanden at han ikke leste svenske aviser.

Leser ikke?
Dagens Nyheter skriver om møtet med Hermansen:

Annonse


”… en stor del av intervjuet går med til å raljere over svenske aviser – som Telenor-sjefen sier seg å ikke lese….”

Påstanden gjentas senere i teksten.

Teknisk feil
Redaksjonen i Dagens Nyheter skylder på teknisk feil overfor Aftenposten.

Telenors pressetalsmann Dag Melgaard uttaler at de ikke vil forfølge saken.

Annonse


Annonse


Annonse


Annonse