Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Norsk databasesamarbeid

TELEGRAM: Component Software Norge (CSN) og Dialogue Marketing Support (DMS) har etablert en samarbeidsavtale som gjør DMS i stand til å levere avanserte databaseløsninger.

Avtalen gir DMS tilgang til CSNs omfattende komponentportefølje og kompetanse innenfor integrasjon av ulike bedriftsinterne systemer.

– Via samarbeidet med CSN, og CSNs nettverk er DMS nå i stand til å levere omfattende og solide databaseløsninger til Norges største organisasjoner, sier daglig leder Gorm Kunøe i DMS.

Trengte kompetanse
– Formålet med samarbeidet er å gi våre felles kunder de beste og mest lønnsomme lojalitetsprogrammene. For å gjøre dette trengte DMS å få tilgang til kompetanse på integrasjon og utvikling av bedriftsinterne systemer, sier Kunøe i en pressemelding fra selskapet.

CSN har 20 ansatte og omsatte for 51 millioner i 1998. Blant CSNs kunder finner vi de største norske bedriftene som Statoil, DnB, NSB og Telenor.