Annonse


Kampanje åpner porten

De færreste nettsteder har klart å direkte betalt for innholdet. Både SOL og Nettavisen har for lengst gitt opp ideen med å kreve inngangspenger. Kun Dagens Næringsliv tviholder på en lukket tjeneste.

Gimnes som kom fra stillingen som informasjonsdirektør i SOL, var ikke sen med å ta avgjørelsen om å føye seginn i rekken av nettsteder med åpen port.

– Mange brukere mente at nettstedet vårt var litt for komplisert. Brukernavnog passord tok litt for mye tid. I tillegg var det mange som valgte å droppeå besøke oss av samme grunn, sier han til ITavisen

Gratulasjoner
I følge Gimnes har mange brukere ringt og kommet med gratulasjoner.

– Hver dag skal vi komme med nyheter innen media,markedsføring og informasjon. I tillegg skal vi ha tre til fem ferske saker fra siste nummer på den øvre delen av nettstedet, sier han til ITavisen.

Gimnes opplyser at de ennå ikke har noen oppslagstall å komme med, men han tror at trafikken er på god vei oppover.

Annonse