Software ’99 skal også gi de besøkende en totaloversikt over leverandører av programvare i Norge. Det er ventet at mer enn 15.000 besøkende vil besøke messen i løpet av de fire dagene den varer.
Rosing utdeles
Det er i år 16. gang messen arrangeres, og den fremstår i følge arrangøren, Den Norske Dataforening, som Norges største IT-konferanse. I år forventer de mer enn 1.500 deltakere på 29 ulike kurs og seminarer.
I forbindelse med arrangementet vil også Rosing-prisene bli delt ut. Dette er priser som skal stimulere til kreativitet, anvendelse og nyskaping innen norsk IT-næring. De fem Rosing-prisene er Kreativitet-, Kompetanse-, Anvender- og Brukervennlighetsprisen, samt en hederspris til en person i bransjen. Disse prisene deles ut under første dag av arrangementet.
Åpningstider:
Dette er konferanseprogrammet under Software ’99
Tirsdag 2. februar |
e-samfunnet 99 |
IT-prosjektledelse – hvordan bli enda proffere? |
Design av interaktive vinduer og websider – 2-dagers kurs |
Trender innen databaser |
Prosessforbedring – en effektiv strategi for fremtiden |
Objektorientert systemutvikling |
IT og utdanning: Forskning/forsøk og utvikling |
Rosing konferanse og Rosing bankett på Radisson SAS Plaza Hotel |
Onsdag 3. februar |
Moderne organisasjoner ved tusenårsskiftet |
Hvordan drive en effektiv IT-organisasjon? |
Design av interaktive vinduer og websider – 2-dagers kurs |
Fremtidens IS/IT-organisasjon |
Hvordan lage testtilfeller for integrasjonstest, systempost og akseptansetest? |
Rational Unified Process 5.0. Del I. Fra forretningsprosesser til ferdig system |
IT og utdanning: I klasserommet |
Torsdag 4. februar |
Kompetanseforvaltning – lønnsom organisatorisk læring? |
Kan store IT-prosjekter styres? |
Elektronisk dokumentbehandling |
Hurtigutvikling av applikasjoner |
Nettverksadministrasjon |
Rational Unified Process 5.0. Del II. Praktisk eksempel: Call center applikasjon for bank |
IT og utdanning: Organisering/drift |
Fredag 5. februar |
Hvordan bygge bro mellom forretning og IT? |
Prosessledelse |
Økonomisystemer i Norge. Fokus på status, trender og markedsaktører |
Datavarehus for beslutningsstøtte |
Hva betyr det at tele og data smelter sammen? Innføring i teknologi, markedskrefter, utfordringer og muligheter |
Objektorienterte databaser |
Knowledge management |
Annonse