Annonse


Nokia: Årtusenets stemme

Kanskje bærer avtalen med CNN bud om Nokias satsingsområder i fremtiden? Fokus på øyne innen mobil kommunikasjon åpner i det minste for spennende perspektiver.

Nye markeder?
Rent markedsmessig åpner også avtalen med nyhetskanalen CNN International spennende perspektiver for Nokia.

Sponsoravtalen vil føre Nokia-navnet direkte i 125 millioner husholdninger i Europa, Midtøsten, Afrika og Øst Asia hver eneste dag, skriver Nokia i en pressemelding.

Lansering 1. Januar
Programmet “Voices of the Millenium” lanseres 1.januar 1999 og sendes daglig gjennom hele året. Hver eneste gang vil Nokia stå som sponsor og dessuten fylle en 30 sekunders spot med reklame for sine produkter.

Annonse


Serien vil være en samling “shorts” med kommentarer og refleksjoner over alt mellom himmel og jord som angår menneskeheten. Intervjuobjektene vil være kjendiser, alminnelige mennesker fra hele verden og folk som av en eller annen grunn befinner seg i nyhetsbildet.

Dette er første gang Nokia og CNN samarbeider om en slik avtale. Pressemeldingen gir imidlertid ingen økonomiske opplysninger.

Annonse