Bjørn B. Brøndbo

Annonse


Tele2 skal dekke Norge

Bjørn B. BrøndboI en pressemelding skriver Tele2 at kampanjen omfatter 79 kommuner og 59 byer med et nedslagsfelt som dekker over 3,5 millioner nordmenn.

Vil dominere gatebilder
Av vanlige “boards” vil Tele2 benytte nesten 90 prosent av totalantallet i Norge. 70 prosent av alle landets såkalte trekantsøyler skal dekkes. I tillegg skal Tele2 benytte den relativt nye kanalen “adshel” (advertising Shelter) det vil si busskur, taxiskur, parkeringsplasser og lignende. Kampanjen starter førstkommende helg og varer en uke ut i det nye året.

– Vår filosofi er å slå hardt til i kampanjeperioder fremfor å være litt synlig hele tiden. Vi håper å kunne ta inn 20 000 nye kunder i løpet av kampanjemåneden, sier markedsdirektør Haakon Klæbo.

Annonse