Annonse


SOL presenterer partnere

I en invitasjon som SOL har sendt ut meldes det at nettstedet har brukt høsten til en restrukturering av selskapet og inngåelse av en rekke allianser som skal gi brukerne et bedre nettsted.

Inngangsport på nett
SOL har kuttet ut en del egenproduksjon og skal i framtiden også satse på partnere som leverandører av innhold.

“SOL vil fremstå som den beste veiviseren på Internett, et levende nettsted som ajourfører brukerne og gjør nettet både mer nyttig og mer underholdende”, melder SOL.

Partnere som presenteres er: Aftenposten, VG, digi.no og Telenor Nextel. Bortsett fra sistnevnte partner er alle de andre tre eid av Schibsted, som også eier SOL gjennom 53,8 prosent av aksjen. De andre SOL-eierne er Telenor (34,5 prosent), Telia (10 prosent) og de ansatte (1,7 prosent).

Før jul
Nye SOL skal etter planen være på lufta før jul. På ettermiddagens presentasjon vil ledelsen vise hvordan nye SOL ser ut, og fortelle hvilke muligheter det “nye” medieprodukt gir for annonsører og partnere.

ITavisen kommer tilbake med stoff fra denne presentasjonen.

Annonse