Da direktør Marianne Løvdal i Boxman Norge lanserte tjenesten sammen med styreformann Jan Carlzon (bildet) i august, jublet mange musikk fans. Med priser under hundrelappen og et solid utvalg, ble mange surfere lokket til CD-butikken på nett.
Sure kunder
Men selv om Boxman gjorde Norge billigere, ble ikke alle kundene like fornøyde. Flere ukers ventetid for å få en CD fikk mange til å klage.
Løvdal innrømmer at mange kunder har uttrykket sin frustrasjon via e-post og telefon.
Annonse
– Salget har vært overveldende. Vi har i tillegg hatt problemer med Posten, som har forsinket distribusjonen ytterligere, sier hun.
Bestill før trettende
Men via en e-post, som i dag gikk ut til kundene, lover Boxman bot og bedring.
– Nå kan vi levere deg platene raskere enn før. Endelig er lageret vårt i orden og omleggingsprosessen er ferdig. Vi har også snakket alvorlig med norske postbud, skriver Marianne Løvdal.
I samme e-post skriver hun at din bestilling må være inne senest 13.desember hvis du har planer om bruke CD-platen som julegaven.
Annonse