Annonse


Huskjøp via Internett?

Tilbudet ble bredt annonsert og kampanjen har gjort Eiendomsregisteret kjent blant norske nettbrukere, skriver SOL Ekspress. På kampanjedagen ble det hentet ut 15.000 rapporter om norske eiendommer fra registeret. På en vanlig dag, da disse rapportene betales stykkvis, ville dette ha gitt en omsetning på 290.000 kroner.

For deg på boligjakt
Siden kampanjedagen har salget av heftelser, salgsinformasjon og utskrifter av grunnbøker gjennom Eiendomsregisteret steget med 45 prosent.

– Både profesjonelle brukere og vanlige mennesker på boligjakt er nå blitt klar over hvor mye verdifull informasjon om norske eiendommer som kan finnes via Internett, sier Marit Forseth, avdelingslederen for SOL Referanse.

Trenger reklame
Den største utfordringen selskapet møter er å gjøre tjenestene sine kjent for offentligheten, og gratisdagen var så definitivt et sted i riktig retning, mener Forseth.

Annonse