Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Missing Link på Internett

SANDVIKA: En ny løsning for Internett lar telefonen fra kunden du vil ha tak i være et museklikk unna. Økt interaktivitet via bedriftens egne nettsider viser seg å være salgsfremmende, opplyser daglig leder Espen Hedley Nilsen (bildet) i NetConnect Systems.

Kristin Mack Løvdal
Missink Link ble presentert på Internet World-messa som nå pågår i Sandvika utenfor Oslo.

En hjemmeside på Internett er ofte mer som en brosjyre. Ved å gi kunden en mulighet for på en svært enkel måte å ta direkte kontakt via telefon med for eksempel en selger, øker internetts betydning som handelskanal.

Nystartet
Det nyetablerte selskapet NetConnect Systems tilbyr Missing Link som kobler kunde og selskap sammen. Dette foregår ved at kunden logger seg inn med sitt telefonnummer og rette vedkommende får da beskjed om å ringe kunden opp.

– Produktet ble ferdig utviklet i mai i fjor, og en pilot har siden det vært i drift i et forsikringsselskap. Resultatene så langt er positive. Vi har allerede solgt om lag femti løsninger, sier daglig leder Espen Hedley Nilsen i NetConnect Systems til internettavisa Telecom.