Det var Michael Gray i det britiske konsulentselskapet Gray Associates som hevdet dette under et seminar om callcentre og IP-telefoni i Trondheim onsdag.
Listen over de nærmere 100 deltakerne på seminaret, er som en oversikt over norske telebrukeres “Hvem-er-Hvem”.EksplosivtFortsatt er det bare vel 25 callcentre innstallert i Norge. Mange ledende bedrifter vurderer nå slike løsninger, for å være i forkant av utviklingen, sier seminarleder Olav Skundberg hos arrangøren DnD Trøndelag.Hver tredje samtale?
Hver tredje telefonsamtale vil skje via datanettet innen år 2005, i følge en prognose fra Dataquest.
Annonse
Internasjonal enighet om programvarestandarder, i likhet med de man etterhvert har fått for maskinvare, er en forutsetning for at markedet nå skal ta av.Windows NT?
– Microsoft, og Windows NT 4.0, kan vise seg å bli en slik standard som alle vil enes om, hevdet Gray.
Annonse