Reitan

Annonse


Ring og hør på e-posten!

ReitanTelenor Nextel har i dag 150.000 internettkunder. Disse vil om kort tid kunne velge mellom tre abonnementskatekorier. Dette ble kjent på en pressekonferanse torsdag.

Forskjellige pakke-løsninger
Basispakken er et tilbud til de som kun vil surfe på nettet. Plusspakken er for de av kundene son ønsker noen flere tjenester, mens totalpakken inneholder blant annet en rekke avanserte kommunikasjonsløsninger, telefonkatalogen og en avtalebok.

Strammer seg opp
Etter mye kjeft fra kundene vil Telenor Nextel nå sette kundenes behov i sentrum og fokuserer på økt nytte og nye tjenester fremfor pris.

– Vi vil også ha markedets beste kundeservice, med mulighet til å få hjelp 24 timer i døgnet, sier Even Reitan, som er markedssjef for Telenor Internet til privatmarkedet.

Annonse


Pilotprosjekt
I total-abonnementet er en av funksjonene muligheten til å ringe opp og få lest opp innkommende e-post meldinger. Tjenesten som konverterer tekst til tale er et pilotprosjekt, og nås via et 820 nummer som kunden må betale med kroner tre per minutt. Er du på ferie, vil de som forsøker nå deg via e-post kunne få beskjed om dette.

Interaktiv opplæring
I forbindelse med med introduksjonen av nye abonnementskatekorier kommen Telenor Nextel med en startpakke som skal gjøre det lettere for nye internetbrukere og komme i gang. I tillegg til ny oppdatert programvare inneholder også pakken en interaktivt opplæringsprogram som viser ulike muligheter for bruk av internet. Kjøperene av startpakken kan i tråd med Konkurransetilsynets retningslinjer velge mellom ulike startsider.

Tilgjengelig uke 47
Alle de nye tjenestene vil for eksisterende kunder bli tilgjengelig uke 47, og vil bli lagt ut i butikkene uka etter. Nye funksjoner og forbedringer vil heretter komme hvert kvartal, uten tillegg i prisen.

– Våre kunder skal være med å bestemme veien videre, og prioritere videre utvikling av produktet, sier Reitan til Dagens Telecom.

Annonse