Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Norsk markedsverktøy for nett

OSLO: SOL-partneren Interkort lanserte onsdag det de kaller Norges første internettbaserte kommunikasjonsverktøy som er laget for bedrifters arbeid med dialogmarkedsføring, kundepleie og internmotivasjon.

Med det nye systemet kan bedrifter benytte mailsystemene til Netscape og Explorer som effektive virkemiddel i arbeidet med markedsføring, kundepleie- og internmotivasjon, opplyser daglig leder Alf Tore Meling i Interkort.

Konkurrent til Posten
Meling mener at anvendelighet, hurtighet og lave kostnader plasserer de elektroniske postkortene som reell konkurrent til postdistribuerte utsendelser.

Postkort på nett
Interkort lanserte i mai et omfattende postkort- og påminnertjeneste på internett.

Selskapet samarbeider med Scandinavia Online og har nylig inngått en ny samarbeidsavtale med Scandinavia Online Business Network.

Eksport-planer
Selskapet er i ferd med å realisere planer om eksport til Sverige og
Danmark. I tillegg satses de nå på salg av postkort- og påminnerprogramvare til internettaktører i inn- og utland.