– Vi er godt fornøyd med WebShop. Nå kan kundene bestille og oppgradere abonnement, samt kjøpe tilleggsutstyr og telefoner over Internett, sier i NetCom til Dagens Telecom.
– Selv uten å ha markedsført WebShop har vi hatt god respons. Rett etter lanseringen lå det allerede 150 bestillinger inne som ventet på å bli ekspedert. Dette var i tillegg til de ordrene som allerede var utført, sier Bjørkum.Begynner i det små
NetCom ønsker i første omgang å undersøke interessen for handel via Internett. Mobiloperatøren starter i liten skala og bringer erfaringene med seg når de skal utvikle konseptet videre.Kunder som bestiller varer kan hente disse hos nærmeste NetCom-forhandler i sitt fylke. Foreløpig er det bare Buskerud, Hordaland, Oslo-Akershus, Rogaland og Trøndelag som er med på WebShop.On-line neste
– Senere vil vi tilby WebShop On-line, men dette ligger nok noen år fremover i tid. Da vil kundene få mulighet til blant annet å endre sin abonnementstype på direkten. Når kunden trykker enter skjer endringen med det samme, sier Bjørkum til Dagens Telecom.
Annonse
Annonse