Hopp til navigasjon Hopp til innhold

ISDN Telias sommerslager

OSLO: Pizza eller ikke – Telias internettabonnement går unna med opptil 400 om dagen. Siden mars har Telia skaffet seg 15.000 private internettkunder i Norge – og det er ISDN som selger mest.

Deskill
– Helt uovertruffent, sier Telias Internett-ansvarlig Rolf Larsen til Dagens Telecom. Daglig selger Telia opptil 400 nye Internett-abonnemnet, hjulpet av tilbud om pizza for de mest utålmodige.

Mange utålmodige
– Pizzaer er et supplement vi har etablert for de mest «trengende» i de store byene. Mange er utålmodige og vil ha Internett på timen. For oss er det viktig at vi har muligheten til å levere med en gang, sier Larsen, som regner med en pizzaomsetning på 20-30 daglig.

Velger ISDN
Men det er særlig ISDN som lokker. Selskapet opererer med samme pris for ISDN som for analogt abonnement, og Larsen opplyser at rundt regnet tre av fire nye abonnement er ISDN-abonnement.

Jevnt stigende
Telias internetttilbud kom første gang i mars med en ukers kampanje. Siden har kurven pekt oppover, og Telia har i dag kapret rundt regnet 15.000 private internettabonnenter i Norge.