Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Lojalitet er strategi

OSLO: Telenor Mobil tenker kundelojalitet i alle enkelttiltak rettet mot abonnentene. Selskapet vil gi forskjellige tilbud i forhold til hva kundene mener er viktig for dem.

Arkiv
– Vi tenker lojalitet i alle tiltak vi fortar oss, og fordelskortet Trumf er er ett av tiltakene for å øke lojaliteten blant våre kunder, sier markedsdirektør Jo Lunder i Telenor Mobil til Dagens Telecom.

Markedsundersøkelser
– Vi har gjennomført flere markedsundersøkelser for å finne kriterier som skaper lojalitet hos ulike kunder. For noen er pris viktig, andre fokuserer på dekning og atter andre er opptatt av å få de beste og mest innovative tjenestene, sier Lunder.

Fordeler til kundene
Markedsføring av andre tjenester sammen med mobiltelefoni er også en måte å skape lojalitet på som Telenor Mobil vurderer.

– Vi mener at størrelsen på kundebasen vår skal gi fordeler til våre kunder, foreløpig vurderer vi hvilke tilbud som skal lanseres. I tillegg gir ny teknologi muligheter innen verdiøkende tjenester og andre tilleggstjenester, sier Lunder til Dagens Telecom.

Se også:
«Binder opp mobilkundene»
«NetCom vurderer tilbud»
«Få trumf når du ringer»
Stikkord: Mobil