– Produktene våre brukes hovedsakelig av bedrifter innen bank- og forsikring. Konseptet utvikles i samarbeid med kunden, som også er med på å betale for utviklingen, sier adm. direktør Øivind Magnussen i Balder Dialog til Dagens Telecom.
Personlig kommunikasjon
– Dialog-databasen gjør det mulig å tilpasse kommunikasjonen med kundene på bakgrunn av data som er registrert. Modulen Merge produserer brev tilpasset kunden på bakgrunn av informasjonen i databasen. På denne måten får kundene informasjon som er relevant for dem, sier Tom Bergan i Balder Dialog til Dagens Telecom.
-Dialog-databasen har Microsoft Windows brukergrensesnitt for PC, men vi vil etterhvert også lansere mindre moduler basert på Java, sier Magnussen.
Call center
– Vår Call center modul er relativt ny, den ble lansert sent i fjor. Modulen gjør at det elektroniske kundekortet kommer direkte opp på skjermen når CTI-serveren gjenkjenner telefonnummeret til kunden, sier Bergan.
Annonse
Mer om CeBIT-97:
Sirkus CeBIT er i gang
Annonse