Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Selger i Cyberspace

VM på Ski ´97 i Trondheim går utradisjonelle veier for å selge profileringsprodukter. Klokken 12:00 mandag åpnet VM-arrangørene egen salgsbod på Internett hos Interpost.

– Vi har allerede benyttet Internett i forbindelse med markedsføringen og billettsalget til Ski-VM. Men dette er første gang et skiarrangement gjennomfører salg av produkter i Cyberspace, sier markedsansvarlig for Ski VM-97, Grete Ingeborg Nykkelmo.

130 millioner
Den tidligere toppidrettsutøveren og skiløperen sier at VM på Ski ´97 i Trondheim allerede har solgt VM-produkter for hele 130 millioner kroner. Nykkelmo regner nå med at salget vil øke betraktelig etter at de har åpnet salgsboden på Internett.

Postoppkrav
– Løsningen er blitt enkel å bruke, rask og har gode beskrivelser og bilder av produktene. Dersom du blir fristet til å handle, trenger du ikke legge igjen kredittkortnummeret ditt. Du får alt tilsendt i oppkrav gjennom posten, sier prosjektleder Per Thomsen i Interpost som eies av Posten.

Adressen til den nye salgsboden er:
http://www.interpost.no/skivm/vm-shop