Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Lite å betryggende å motta en ny mobil med denne lappen. (Ill.: Imgur/dpezet)

Kunde mottok ødelagt Google Pixel 2

Feilet kvalitetssjekk på grunn av kosmetisk skade – ble allikevel sendt til forbruker.

Google opplever en tøff start med salget av de nye Pixel 2-mobilene. I går kom rapportene om at XL-modellen sliter med innbrenning, men kundene rapporterer også om flere problemer.

Fikk ikke-godkjent enhet
I denne omfattende tråden på Reddit har flere Pixel 2-brukere som opplever problemer, samlet seg. Mest oppsiktsvekkende er innlegget fra brukeren «dpezet» som skriver at han mottok en enhet som ikke hadde passert kvalitetskontrollen.

På mobilen i pakken var det klistret på en lapp som sa at enheten på grunn av kosmetisk skade ikke hadde passert kvalitetssjekken. Det er trolig lite betryggende å motta en ødelagt enhet fra et så stort selskap som Google.

Skjermklager
Det er riktig nok ikke Google som produserer enhetene, det gjør HTC, men man forventer nok en viss kvalitet på en mobil som har påskriften «Made by Google».

Klagene omfatter i hovedsak skjermen, blant annet ved at fargene hvit og grå ser ut som blå med mindre man ser skjermen rett forfra.

 

Kilde:
9to5Google

Stikkord: google, pixel