Hopp til navigasjon Hopp til innhold
WWII lanseres 3. november. (Ill.: Activision)

Dette må de gjøre for å forbedre Call of Duty: WWII

Spill: Sledgehammer avslører endringer etter beta-testen.

Etter to helger er den lukkede flerspiller-beta-testen for Call of Duty: WWII ferdig.

Sledgehammer Games har lært mye de siste ukene, lærdom de nå tar med seg og implementerer før lanseringen lanseringen 3. november til konsoll og PC.

Rakk ikke drepe nok
Først og fremst har Sledgehammer valgt å gå fra 100 og tilbake til 75 «kills» i Team Deathmatch før kampen er ferdig, etter at veldig få kamper endte med nettopp 100 før tiden var over.

Kartet «Aachen» skal også endres slik at det blir mulig å ta kverken på fienden litt mer på avstand, enn å måtte være helt opp i trynet på FI som mange har endt opp med å måtte gjøre i versjonen av kartet som var å finne i beta-testen.

Mye må fin-innstilles
Våpenet M1928 skal balanseres og optimaliseres ytterligere og lyd-timingen på våpnene er forbedret. Det samme er «hitbox» og rekylet på en rekke våpen.

«Kill Confirmed»-spillmoduset kommer til Mosh Pit-spillelisten. I dette moduset, som nok mange kjenner fra andre titler i serien, må man plukke opp tag-en til fienden for å score poeng, om motspilleren plukker opp før deg, gir du ikke poeng til laget.

Det er brukt nesten tre år på spillet, men forvent en rekke forbederinger før og etter spillet er lansert i lang tid fremover.

Våpenbalanse er alfa og omega i FPS-flerskyterspill. Hør godt begrunnet kritikk:

 

Kilde:
Activision

Stikkord: CallOfDuty, Spill